who says that you decide whats good and whats not?

alltså jag blir liiiiiiite sur! så här har Stephen King sagt i en intervju:

"-Stephenie Meyer kan inte skriva för fem öre. Hon är inte särskilt bra, säger han i en intervju med USA Weekend.

Skräckförfattaren konstaterar att Stephenie Meyer i sin serie om vampyren Edward Cullen vänder sig direkt till unga läsare - precis som JK Rowling. Skillnaden är bara, hävdar han, att Rowling är en fantastisk skribent, medan Meyer är dålig på att skriva och dessutom ger en förljugen bild av kärlek och sex i böckerna"

jag har inte läst någon bok av Stephen King så jag kan inte säga någontong om hans böcket men när han säger såhär så låter det ju som att han är någon sorts gud som ska bestämma vilka böcker som är bra och vilka som inte är det. såhär tycker jag: gillar han dom inte så kan han ge fan i att läsa dom! suck suck suck, vissa blir bara så överdrivna ibland.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0